Відтепер Пенсійний фонд прийматиме для нарахування виплат та оформлення довідок цифровий паспорт в «Дії»
Це дозволить зекономити час на отримання послуги і дасть змогу уникнути помилок, які можливі під час заповнення документів вручну.
Як зазначають у Міністерстві цифрової трансформації, завдяки шерингу можна одразу підтверджувати особу й ділитися копією паспорта (ID-картки). До того ж економиться час на заповнення паперових документів та перевірку персональних даних, які були введені вручну.
Поділитися копією документа дуже просто:
- відкрийте паспорт у застосунку «Дія»;
 - натисніть на нього та оберіть штрихкод;
 - працівник може зісканувати штрихкод або вручну ввести в систему 13-значний код, який розташований під ним;
 - підтвердьте запит на передачу даних у застосунку «Дія».
 
Далі цифрова копія паспорта автоматично передається в систему сервісного центру. Працівник може використовувати її для подальшої обробки.
Наразі скористатися шерингом документів у сервісних центрах Пенсійного фонду України можна під час:
- отримання довідок з реєстру застрахованих осіб (ОК-5, ОК-7, про доходи, витяг з реєстру) з живим підписом і печаткою;
 - звернення щодо призначення пенсії;
 - звернення щодо перерахунку пенсії;
 - звернення щодо оформлення пенсійного посвідчення;
 - подання анкети застрахованої особи щодо внесення змін до реєстру застрахованих осіб.
 
Послуга реалізована Пенсійним фондом України спільно з Міністерством цифрової трансформації та Міністерством соціальної політики.
Джерело: прес-служба Міністерства цифрової трансформації України
Відділ комунікацій запорізької обласної ради
      
