Пенсійний фонд України залишається на зв’язку

Працює Контакт-центр та електронні сервіси Пенсійного фонду, що дають можливість зручно отримувати послуги та відповіді на питання навіть під час воєнного часу .

У Пенсійному фонді України нагадали засоби звʼязку, які можна використовувати для отримання інформації та відповідей на питання.

Повністю відновлено роботу Контакт-центру ПФУ.

Оператори Контакт-центру щодня, крім вихідних - суботи та неділі з 09:00 до 15:00 продовжують надавати роз'яснення громадянам з пенсійних питань.

Номери Контакт-центру залишаються незмінними:

0-800-503-753

044-281-08-70

044-281-08-71

Також працюють онлайн сервіси Пенсійного фонду. Зокрема, особистий кабінет. Скористатися сервісом доступу до особистих кабінетів користувачів на Вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можливо за посиланням https://portal.pfu.gov.ua.

У Пенсійному фонді зазначають, що наведена інформація може змінюватись з урахуванням ситуації, що розвивається.

При цьому, у ПФУ вже розпочали квітневі виплати. Так, з 1 квітня в області вже  перерахували 384,4 млн грн пенсійних виплат, - повідомили у ЗОВА з посиланням на начальника  ГУ Пенсійного фонду у Запорізькій області Світлану Жмурко.  Крім того, розробляються різні механізми для отримання пенсійних виплат з урахуванням воєнних дій в Україні.

 

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради

 

 

 

Дата публікації: 
07.04.2022