Понад 36 тисяч дзвінків від громадян. Обласний контактний центр підбиває перші підсумки роботи за минулий рік

Комунальна установа «Запорізький контактний центр» Запорізької обласної ради підбиває підсумки роботи за 2018 рік.Так, протягом звітного періоду було зареєстровано 36 142 звернення громадян, мешканців Запорізької області. З них, 583 скарги, 7 593 звернення консультативного характеру, 283 звернення надійшли з подякою за виконану роботу.

У тематичній структурі питань найбільша кількість звернень у минулому році стосувалася питань соціального захисту населення. При цьому, більшість з них надійшли на Урядову гарячу лінію –  8698 звернень, або 40,2% від усіх дзвінків з цього тематичного напрямку,  1453 заявники звернулися по допомогу з соціальних питань на обласну гарячу лінію, 233 - в рамках проекту «Влада на зв’язку з громадськістю». З питань комунального та дорожнього господарства, благоустрою територій до Урядової гарячої лінії надійшло 4928 заяв від мешканців області, 4303 заяви –  до обласної гарячої лінії. Також суттєву частку звернень становили  питання житлового господарства та охорони здоров’я.  6313 звернень надійшли з питань надання житлових субсидій.

За словами директора КУ «Запорізький контактний центр» ЗОР Ольги Савенкової, завдяки професійності колективу установи, налагодженій співпраці з профільними департаментами  облдержадміністрації, депутатським корпусом, більшість заявників отримали належні та своєчасні відповіді на свої запитання.

-Протягом року контактний центр проводив також «прямі телефонні лінії» з депутатами обласної ради, керівництвом облради та обласної державної адміністрації, надавалися консультації юридичного характеру, з питань працевлаштування, роз’яснення законодавства тощо. За результатами розгляду звернень, 12,4% - вирішені позитивно, на 87,1% звернень – надано роз’яснення. Наша робота – це забезпечення ефективної комунікації  мешканців області з владою, державними установами. І те, що кількість заявників, які звертаються до контактного центру з року в рік зростає, говорить про ефективність та затребуваність такого зв’язку, - розповіла Ольга Савенкова.

Телефон контактного центру 0 800 503 508. Всі дзвінки безкоштовні.

 

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради

 

Дата публікації: 
09.01.2019